Selasa, 19 April 2011

DiA DaTaNg


" i nak settlekan pekare ni malam ni jugak". Ati aku ni da dup dap dup dap.. " sudi tak jadi teman hidup i " kuang kuang kuang... Lamaran ke dua untuk aku.. bak kate dia "dengan gile dan berani nye aku bertanye untuk kali kedua"
Haaiisyyy die datang dalam keadaan aku sendiri tak bersedia sepenuh nye...Lillahitaala, hanye DIA je yang tahu hati aku saat tu...Kata-kata ku sudah memakan diri ku sendiri... That i was remember now, NEVER SAY NEVER... Aku merancang, sedangkan ALLAH jugak sedang merancang dan dengan rela hati aku menerima perancangannye...
Tak kenal maka tak cinta. He ask me "ape yang wat u yakin " dengan tak malunye aku jawab "i like you too" hhuuuaaaa.... Dari akukah kata-kata itu...=) Ape pun aku tetap serahkan hidup dan hati ku pada yang Maha mengetahui. Persediaan mental dan fizikal untuk melayari bahtera sangat diperlukan.
We start from a friendship and what ever happend we still a friend... "you are not something but you are everything".
Ya ALLAH, yang Maha mengetahui, kami serahkan segalanya pada Mu. Moga persahabatan kami dalam Redha Mu...

Hablun Minallah
InsyaALLAH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan