Rabu, 20 Oktober 2010

mALaM iNi

Salam mujahadah buat insani yang dalam redhanya... Subahanallah... Tanpa aku sedar nikmat yang terlalu banyak aku peroleh dari Nya... Malam yang bertemankan sepi dan air mata tat kala hati ini dibuai buai dengan rindu yang tidak tertanggung kepada bonda dan ayahanda ku... Tanpa aku sedar air mata ini menitis mendengar suara abah ku yang sekian lama aku mimpikan... Kata-kata nasihatnya membuatkan aku sebak kerana mengenangkan mampukah aku menjadi anak yang boleh dibanggakan... Abah, terima kasih atas didikan mu...

LAHAULAWALAKUATAILLABILLAH
Ya ALLAH, sesungguhnya aku hamba mu yang ingin mendapatkan redhamu dalam mujahadah ini... Ya, Jalan mujahadah itu pahit kerana syurga itu manis...
Bunga islam yang makin mekar di taman larangan, doa seorang sahabat buat ku... Terima kasih kak Mai mendoakan saya menjadi bunga islam yang mekar... Semoga saya diberi kekuatan dalam usaha memperbaiki segala kekurangan dan kelemahan diri...
Mengenangkan amal yang dilakukan seperti setitik air di hujung jari... Astagfirullah... Ya Tuhan bawalah aku ke jalan mu... Semoga aku istiqamal dalam melakukan kebaikan... Aku mohon kebaikan untuk dunia ku dan akhirat ku....

ku merintih,
aku menangis,
ku meratap,
aku mengharap,
aku meminta,
dihidupkan semula,
agar dapat kembali ke dunia nyata.
aammeeenn...
LILLAHITAALA..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan