Ahad, 15 Ogos 2010

AkU HaLAlKaN...

Mencari duha... Salam ukhwah dari hamba yang masih berdiri mendongak ke langit mengagumi kebesaran ilahi... Nak kate hari malang bagi aku ari ni , difikirkan kembali ade manusia yang mungkin lebih malang dari aku... Tapi as a human i thought this is a reality that everyone can fell like me!! Nak marah sape??? Salahkan sape??? Tepuk dade tanyelah hati... Yang pastinye ini adalah takdir buat aku ari ni... Aku disamun dalam bus... Bila dan ketike tu aku tak pasti kerane nyenyak tido di dalam bus... Haaaiii lah manusia durjana bulan baek ari baek ni kau menambahkan dose... Tulah orang kate... Rambut same hitam hati laen2... Tak sangkenye dalam pade baek mcm gitu kau memasang niat tidak elok kat aku ni... Tapi ikhlas hati ku, aku halalkan apa yang kau ambik dari aku... Tidak mahu ape yang kau ambil itu menjadi darah daging yang akan membusuk dalam hati kau... Tapi tindakan yang kau buat tu urusan kau dengan Allah... Segerakanlah taubat mu kerana Allah maha pengampun dan aku doakan kau manusia agar diberi jalan petunjuk menuju taubatan nasuha... Ingatlah bahawa hidup ini penuh dengan balasan... Takutkanlah hati mu pada azabnya... Kepada hamba Allah yang laennye , janganlah kau menzalimi dirimu sendiri... Apapun yang terjadi ari ni , aku pasrah!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan