Jumaat, 13 Ogos 2010

alHaMduLiLLaH

Syukur Alhamdulillah kerane ALLAH telah beri ku kesempatan sekali lagi untuk terus mencoret di dada bloger ini... Ape yang ingin aku titipkan bukan sesuatu yang menarik cuma jiwa ku meronta kebahagiaan tat kala aku berade di sisi ma abah dan semua... Syukur sekali lagi kerana semuanya sihat2 belaka dan tiada apa yang di beratkan... AHLAN YA RAMADHAN... Sedar tdk sedar da tiga hari kita berpuasa di atas bumi Tuhan... Tiada sebesar kata yang ingin aku panjatkan kepada maha pencipta kerana nadi yang dipinjam aku dariNYA masih berdenyut menyambut bulan mulia ini... SYUKRAN YA ILAHI... Moga ramadhan ini membawa barokah kepada aku dan teman2 tersayang... Insyaallah di berikan kekuatan menjalaninye dengan penuh barokah... Ameenn...

2 ulasan:

  1. huhuhu..sronok gler ah ko..kem slm org kg ek..hehe

    BalasPadam
  2. hahahaha....serunuk g cari buah di kebun yg semak...samai terpegang najis lembu kkut...

    BalasPadam