Jumaat, 13 Ogos 2010

siApa Dia??

Subahanallah... Siapakah hamba Allah itu... Tat kala aku membuka mata , besyukur dengan denyut nadi yang masih berdetik aku dibacakan dengan satu msg yang aku sendiri tidak tahu siapakah pengirimnya... Yang pasti aku sangat tersentuh dan bedebar bila membacakan msg itu... ' Ya Allah , wanita yang membaca ini adalah wanita yang cantik , kuat , sabar dan saya menyayanginya. Ampunkan dosanya dan tingkatkan kehidupannya. Begitupun jika dia melangkah , selamatkan dia. Amin..' Inilah yang hamba Allah itu sampaikan... Terdetik dalam hati ku ingin tahu siapakah dia tapi aku meletakkan takdir pada yang lebih berkuasa... Bialah dia terus menjadi pemilik mesteri hati ku kerana jujurnya aku terbuka bila membacakan kata2 tersebut... Sama ada ia lahir dari hati atau sekadar copy and paste... Hehe... Lagi sekali hamba Allah itu mengirimkan msg mengucapkan SELAMAT BERPUASA pada ku... Dengan ikhlas aku membalasnya... Ya Allah...yang maha mengetahui sedangkan pengetahuan ku terbatas dek kerna jahilnya aku... Siapakah dia hanya menjadi rahsiamu Ya Allah... Aku titipkan doa agar dia sentiasa dirahmati dan menjadi hamba pilihan mu... Amen...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan